Alla inlägg den 8 januari 2013

Av Wictoria - 8 januari 2013 20:19

Idag så hade jag finbesök av Anna, en av mina fina barndomsvänner =)

 

 

Vi pysslade lite i stallet för att sedan arbeta lite med hästarna. Idag gick det mycket bättre att hämta Maya jag fick hämta henne direkt. =) Lilla fröken Disa som hade besök av kiropraktorn igår gjorde vi lite stretch övningar på och sedan fick hon gå ut igen. 3 dagars vila på henne innan vi får sätta igång henne igen så det är bäst att lyda! Maya däremot gjorde vi i ordning för lite longering med inspänningar för att stärka hennes rygg lite och Anna fick äran att träna henne. De var jätte duktiga och Maya var en pärla idag med! Det som bör observeras när ni ser filmen är att Maya för inte så länge sen bara gick i hagen och hade det skönt och att Anna bara har hanterat henne i stallet tidigare. Så filmklippet bevisar att Maya är en  otroligt snäll häst! En riktig pärla

 

Hoppas filmen är av intresse =)

 

Tack och på återseende!

 


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!

Detta är då min blogg om mig och min träning med mitt fd travar sto på 15 år. Jag själv är 21 och bor i Linköping med min sambo.

I denna blogg kommer det vara lite blandat material så som träningen med Maya, mina egna tankar och ide'er angående

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards