Alla inlägg den 26 januari 2013

Av Wictoria - 26 januari 2013 07:07

Usch vad hemskt dålig Jag har varit på uppdateringar.. Det har dock inte hänt speciellt mycket i veckan. Hade två kompisar med mig, en i måndags och en i onsdags. Vi hanterade lilla Disa då och det var blandat resultat. Maya har mest fått vila i veckan. Det har ju varit så j**la kallt!!!! Igår hade vi hovslagaren ute och hoppades få på Disa skor runt om men se det gick inte. Hon stod jätte fint när han tog bort skorna fram och verkade henne men när det var dags att slå i sömmarna så fick hon panik. Hon drog åt sig hoven och var allmänt panikslagen.. Så vi fick ge upp och låta henne vara barfota :( Mer utredning på denna dam blir det inom kort. Något är uppenbarligen fortfarande fel :(

Men bortsett från detta har inget hänt som Jag direkt kan rapportera.

Jag hoppas det kan bli lite varmare snart så man kan göra lite mer variation på träningen!

Tack och på återseende!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!

Detta är då min blogg om mig och min träning med mitt fd travar sto på 15 år. Jag själv är 21 och bor i Linköping med min sambo.

I denna blogg kommer det vara lite blandat material så som träningen med Maya, mina egna tankar och ide'er angående

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards