Alla inlägg den 4 februari 2013

Av Wictoria - 4 februari 2013 17:42

Det har inte hänt så mycket på ett tag nu heller. I helgen så befann jag mig i karlstad och sent på söndagkvällen så fick jag hoppa in och jobba vilket gjorde att jag bara orkade mocka och fixa maten idag. För övrigt så har hon inga skor än :( Allt är lite upp och ner just nu. På torsdag åker jag och jobbar i en vecka så det gör det inte bättre :/ JOBBIGT!!! Hur som hellst så tänker jag mycket på hur sommaren varit. Vad vi har gjort med hästarna, vilka framsteg vi gjort med dem och hur skön sommaren varit. Jag tänker ofta på när vi löshoppat Maya och Disa och på hur kul de tycker det är!! Maya har hoppat ca 80 cm hittils, med luft under sig!! Fina tjejen vad jag är stolt över henne! 

 

 

Detta är ett hopp på 80 cm med Maya <3 Duktiga tjejen =)

 

Jag tänker även på Disa. Henne har vi inte hoppat så högt med än men det beror på att hon inte riktigt har hoppat som "hon borde" och det syns att hon tycker det är lite jobbigt och gör ont men hon tycker ändå det är kul!! Så vi har haft lite beslutångest över hur vi ska göra. Hon har fått hoppa så länge hon har haft bjudning så några skutt blir det ju =)  Hon är en duktig tjeja hon med <3

 


 

Detta är ett väldigt kort klipp men det är svårt att få ett bra klipp på henne då hon gärna bråkar mellan varven ;) Men hon hoppar fint för det lill tjejen <3 

 

I morgon blir antagligen bara mys eftersom Maya inte har skor och Disa har ont i kroppen så vi får se vad som händer.. 

 

Det är vad jag kan bjuda på idag =)

 

Tack och på återseende! =)

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!

Detta är då min blogg om mig och min träning med mitt fd travar sto på 15 år. Jag själv är 21 och bor i Linköping med min sambo.

I denna blogg kommer det vara lite blandat material så som träningen med Maya, mina egna tankar och ide'er angående

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards