Alla inlägg den 24 februari 2013

Av Wictoria - 24 februari 2013 18:05

Fick bli lite mys, pyssel och stretching idag :) Maya var så duktig! Men det märks dock att hon inte har fått röra på sig som hon borde.. Energin är hög! Men det hoppas jag kunna råda bot på i veckan :) Ska bara se till att hon blir verkad.. Nåja :) Är ganska nöjd att bara kunna mysa med henne också. Det verkar hon med vara. :)

Imorgon ska Jag jobba på eftermiddagen så det hinns kanske bara mockning innan det är dags :( Får bli annat på tisdag :)

Tack och på återseende! :)

Av Wictoria - 24 februari 2013 14:52

Ska strax dra mig till pållarna och göra iordning för kvällen =) Får se om det kanske blir en liten promenad också. Måste ju passa på i det fina vädret som är idag =) Ska bli skönt att komma ut i friska luften lite =) Får se vad som inträffar =)

 

Lite gos ska jag iaf hinna med <3

 


 

 


Presentation


Hej!

Detta är då min blogg om mig och min träning med mitt fd travar sto på 15 år. Jag själv är 21 och bor i Linköping med min sambo.

I denna blogg kommer det vara lite blandat material så som träningen med Maya, mina egna tankar och ide'er angående

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards