Alla inlägg den 1 mars 2013

Av Wictoria - 1 mars 2013 18:10

Åh villa duktiga hästar Jag har!! De tyckte det var lite obehagligt men vande sig fort :) Lilla fröken Disa fick börja och vi konstaterade att hon var ganska vass runt om i munnen i det parti som är längst bak. Mest vass var hon på vänster sida. Inte konstigt att hon inte har tyckt om bettet och varit orolig i munnen :( Stackars gumman! Men nu är hon fin i munnen igen och det känns bra :)

Maya var också vass runt om mest på höger sida och hade även skav på slemhinnorna där. Stackars hjärtat :( Men hon var så duktig och stod still hela tiden :)

Det känns så skönt att det äntligen är fixat! Nu kan vi utesluta att det är stora problem där :) Riktigt glad är Jag! Mycket beröm ska hästarna ha <3 Så nu får vi se hur de är i ridning och hantering framöver :) kanske märker vi skillnad :)

Bjuder på två bilder på de fina <3

Disa bild 1
Maya bild 2

Tack och på återseende! :)

Av Wictoria - 1 mars 2013 11:43

Ja nu är Jag minst sagt nervös!! Om 2,5 timmar kommer tandläkaren på besök till hästarna. Jag är rädd för vad han kommer säga men är samtidigt glad att det äntligen blir av! Jag hoppas bara att vi får lov att titta i deras munnar utan större bråk!
Uppdatering kommer efter han varit hos oss!
Tack tills dess :)

Presentation


Hej!

Detta är då min blogg om mig och min träning med mitt fd travar sto på 15 år. Jag själv är 21 och bor i Linköping med min sambo.

I denna blogg kommer det vara lite blandat material så som träningen med Maya, mina egna tankar och ide'er angående

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards