Alla inlägg den 3 mars 2013

Av Wictoria - 3 mars 2013 21:43

Ja som rubriken avslöjar så testade jag på tömkörning med Maya idag =) Hon var så duktig! Självklart så är det ju så att hon både är inkörd och tävlad så annat var ju inte tal om men jag var ändå lite orolig eftersom det var första gången jag skulle göra detta. Men stolt är jag för henne då hon skötte sig super =) Älskade häst du är så fin! Jag hade även sällskap av Malin med Disa, Tone med Cormint och Saga som åskådare =) 

 

 

 Här är Maya och jag =)

 

Eftersom vi började på järdet och höll på ett bra tag så bestämde vi sedan att ta ett varv ut i vår lilla skog för att de skulle få en härlig avslutning. Det uppskattade de mycket =) Alla skötte sig kanon och det var så skönt att äntligen få göra något vettigt igen! Imorgon kommer hovis och fixar till Maya. Det blir skönt!! 

 

 

 

Så här såg det ut ute i skogen =) Jag är bakom kameran ;)

 

Efter detta så blev det lite stall sysslor medan Malin och Saga tog ut sina fina hästar på en barbacka tur. Efter en stund så kom Saga in och ville ha hjälp då lille Monthy (B-ponny) inte ville gå framåt så jag fick hjälpa till och hoppa upp en sväng och efter lite övertalning ville han trava på fint och gjorde det bra även med Saga =) Lille buse som ska vara envis ;) Jag fick även äran att provrida Konvalj lite =) Jätte mysig tjej är hon =) Så idag har det verkligen varit blandat i stallet =) Otroligt skönt! Så imorgon tror jag att jag ska fortsätta och kanske rida Maya lite i paddocken, eftersom jag inte behöver oroa mig över hennes hovar mer =) 

 

Detta har hänt idag och det var ju bara underbart =) 

 

Tack och på återseende!

Presentation


Hej!

Detta är då min blogg om mig och min träning med mitt fd travar sto på 15 år. Jag själv är 21 och bor i Linköping med min sambo.

I denna blogg kommer det vara lite blandat material så som träningen med Maya, mina egna tankar och ide'er angående

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards