Alla inlägg den 12 mars 2013

Av Wictoria - 12 mars 2013 22:30

Ja ikväll blev det bara en kort skritt tur med Maya =) Hade mycket fint sällskap av Malin och Natalie =) Alla hästar skötte sig jätte bra men Malin hade lite att göra med lilla Disa men det löste hon kanon! Det märks dock jätte tydligt att Maya inte tycker om att vara barfota =( Hon haltar till massor på hårdare underlag speciellt om det är stenigt =( Stackars tjejen! Hoppas kunna lösa det problemet! Nåja dagens ridtur skedde barbacka för min del och det tror jag Maya tyckte mycket om =) Malin hade Disa som handhäst och Natalie red konvalij och körde även lite själv när jag och Malin gav oss. Duktig tjej! =)

 

Måste ju bjuda på en liten bild och film snutt =)

 

Fina Maya <3

 

 

Maya <3

Dock lite skakigt men så blir det =)

 

 
 

 

Försökte även filma de fina tjejer jag hade med mig men det var inte enkelt att filma bakåt ridandes ;)

Malin är först och sedan kommer Natalie =)

 



Tack för att ni följde med! Det var super mysigt <3

 

Nu ska jag hoppa i säng =)

Tack och på återseende! =)



Presentation


Hej!

Detta är då min blogg om mig och min träning med mitt fd travar sto på 15 år. Jag själv är 21 och bor i Linköping med min sambo.

I denna blogg kommer det vara lite blandat material så som träningen med Maya, mina egna tankar och ide'er angående

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards