Alla inlägg den 3 april 2013

Av Wictoria - 3 april 2013 11:06

Gick kanon bra!! :D Jag blev så stolt! Vi började med att de fick springa av sig lite. Disa fick vara med på ett hörn men vi körde inte så mycket med henne. Hon tyckte det var kul men tröttnade ganska så fort, tyckte mig se att hon fick lite ont :( Stackars pluttan.. men vi vet ju inte vad vi ska ta oss till med henne riktigt och så finns inte pengarna att lösa de problem som kan finnas.. Nåja hoppningen..

 

Maya och Disa fick tillsammans börja på ca 40-50 cm så det inte skulle bli för högt och de båda flög över =) Inga konstigheter! Maya fick efter detta börja jobba själv, Disa fick vila/springa omkring som hon ville.

 

Ca 50 cm Maya =)

 

Detta var ju ingen konst visade Maya (finns inte på filmen) Det syns på henne att detta är kul =) Bjuder mycket själv till hindret. Duktig tjej! Vi har tidigare kommit upp till 80 cm med henne, igår tänkte jag se vad hon tyckte om lite högre höjd. Vi jobbar oss upp till 80 cm och det var inga problem =) Vi tog 85cm, samma där inga problem det var gott om luft under henne. 90cm jodå det gick med! 95 cm nu börjar hon bli trött men tar sig över utan problem! =) Jag vågar höja till 1 meter men det är också det sista för denna gång! Första gången tusch på bommen, 2-3:e gången rivning. Nu måste hon bara ta sig över tänker jag så jag ändrar markbommen lite och videon nedan visar resultatet =)

 


 

Inte så tokigt för att vara ett varmblod som tävlat i trav och knappt fått göra detta tidigare + att hon haft lång vinter vila! Eller? =)

 

Jag är iaf jätte stolt över henne! Detta känns bra inför våren och sommaren! Ska komma igång med henne! =)

 

Tack och på återseende! =)

Presentation


Hej!

Detta är då min blogg om mig och min träning med mitt fd travar sto på 15 år. Jag själv är 21 och bor i Linköping med min sambo.

I denna blogg kommer det vara lite blandat material så som träningen med Maya, mina egna tankar och ide'er angående

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards