Alla inlägg den 20 april 2013

Av Wictoria - 20 april 2013 12:30

Ja som jag skrev förrut så skulle jag åka tillbaka till stallet och ta in lill killen =) Så blev det med =)

 

Han tyckte det var skönt att komma in o få lite mys men han ville hela tiden ha koll på de andra :) Han testade mig ganska ordentligt med :P Men vi fick ca 2 timmar tillsammans inne. Hans svans fick sig en omgång så nu går den att borsta bra =)

   

 

Efter killen var det Mayas tur =) Det blev bara mys o kolla av såret som var rent men hon var varm, svullen och öm =( Men hon markerar inte vilket är sååå skönt!! Bara att vänta på att det går ner och sedan får vi se =)

 

Nåja det var det som hända idag =)

 

Tack och på återseende! =)

Av Wictoria - 20 april 2013 09:38

Ja god morgon på er! :)

Idag har Jag släppt ut de fina hästarna :) Det började men Att Disa hade tagit sig ut ur boxen..

Det blev lite extra mys med lill killen i hagen :) Han hade vält sin hink med foder så Jag trodde han hade ätit upp men inte. När Jag gick för att hämta den så började han leka med den och tittade på mig. Det visade sig Att det inte alls var slut :P Så Jag fick hålla honom sällskap genom Att hålla hinken åt honom medan han åt klart :) Mys :)

Nu ska Jag äta lite och sedan åka en till sväng till stallet och då ta in killen en stund :)

Bilden e på Disa

Nåja, på återseende :)

Presentation


Hej!

Detta är då min blogg om mig och min träning med mitt fd travar sto på 15 år. Jag själv är 21 och bor i Linköping med min sambo.

I denna blogg kommer det vara lite blandat material så som träningen med Maya, mina egna tankar och ide'er angående

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards