Alla inlägg den 5 maj 2013

Av Wictoria - 5 maj 2013 21:26

Ja idag var en mycket trevlig dag :) Jag åkte först en sväng till stan för att köpa grindhandtag till en öppning för våra hästar men det blev mer än bara det.. Tyvärr har Jag tittat på ett träns som Jag fastnat såå för och det hamnade ju såklart i varukorgen och följde med mig hem. Kanske inte det smartaste men det är ju så fint! "Bild 1" Jag är ändå glad Att Jag köpte det men nu får det inte bli mer på läänge!! ;)

Idag har Jag iaf hunnit med att rida två hästar. Först ut blev Shotten som Jag red åt en stallkamrat :) Mysigt att jag får hjälpa till ibland :) Bra för min egen skull med ;) Det blev ett kort men intensivt pass. Mycket trav och galopp. Kul kul :D Duktig var han o lyssnade kanon! :)

Sedan så ville Malin pyssla lite med Disa :) Tyvärr hann Jag inte ner i paddocken innan hon var klar :( men Jag tog ett "smygfoto" på henne när hon borstade av Disa efter ;) Tihi :) Fin tjej är hon Disa :) "Bild 2"

Efter allt detta var det dags för Konvalj och Maya :) Det fick bli en ute ritt :) Jätte skönt!! :D det blev en hel del miljö träning för dem :P Speciellt för maya som stundtals var riktigt jobbig! Men i det stora hela var Jag nöjd :) Måste ju tänka på att det är läänge sen vi var ute och red på det viset.. Det är lätt att glömma :/ Men det var jätte skönt och roligt :) Tack Malin <3 "Bild 3"
"Bild 4" är nya tränset <3

Imorgon så ska Jag rida en kompis häst i ett annat stall som Jag kanske ska hjälpa till med så då får Maya vila lite ;) Hon har varit duktig i 3 dagar så det kan nog vara skönt :)

Det var det för idag :) Mer hyss kommer :)

Tack och på återseende! :)

Presentation


Hej!

Detta är då min blogg om mig och min träning med mitt fd travar sto på 15 år. Jag själv är 21 och bor i Linköping med min sambo.

I denna blogg kommer det vara lite blandat material så som träningen med Maya, mina egna tankar och ide'er angående

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards