Alla inlägg den 6 maj 2013

Av Wictoria - 6 maj 2013 21:51

Ja som ni förstår av rubriken så gick det jätte bra idag :) Det var kul att få följa med och provrida fina Sunny! Att det sedan blev och kändes så bra att Jag nu troligen blir medryttare på denna fina häst känns otroligt, otroligt kul!!! :D Blev lite av en ridlektion med matte men det var bara trevligt och skönt att få göra det rätt på en gång :) Blev lite ridning i alla gångarter och det var verkligen skit kul :P Tror detta blir så bra! Så från och med nu, eller när beslutet är fattat, så kommer det bli lite bloggande om mig o min ridning på Sunny också :) Två gånger i veckan till största sannolikhet :) Kul, kul :D Bilden e fina Sunny :)

Imorgon har Jag först jobb coachen till 12 som inte är så kul :/ Men sen blir det till min fina Maya <3 Tror Jag ska plocka fram lite bommar samt jobba på formen :) Känner att vi måste komma igång :)

Detta var kort om idag! Mer kommer imorgon :P
Tack och på återseende! :)

Presentation


Hej!

Detta är då min blogg om mig och min träning med mitt fd travar sto på 15 år. Jag själv är 21 och bor i Linköping med min sambo.

I denna blogg kommer det vara lite blandat material så som träningen med Maya, mina egna tankar och ide'er angående

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards