Alla inlägg den 8 maj 2013

Av Wictoria - 8 maj 2013 19:25

Jao ridning blev det idag men "bara" på shotten. Var riktigt trevligt :) Kort men effektivt pass med mycket trav och galopp :) Är riktigt kul att låna honom för hans galopp är så härlig ;) Det gick riktigt bra tycker Jag och han lyssnade fint men sen så är han väldigt lätt också :) Hann precis klart innan regnet började falla! Så det innebar att Jag inte hann med Maya :( Både hon och Jag avskyr regn :( så det var inte ens lönt att försöka eftersom det inte skulle bli något bra ändå :/ så nu blir det två dagars vila för henne då Jag imorgon ska till Sunny. Lite synd men Aja, vi kommer igen :)
Blev lite Mys i boxen innan hon fick på sig ett täcke och hon fick gå ut till de andra igen. Fina tjejen <3

Shotten på bild ;)

Det var de lilla för idag. Tack och på återseende! :)

Presentation


Hej!

Detta är då min blogg om mig och min träning med mitt fd travar sto på 15 år. Jag själv är 21 och bor i Linköping med min sambo.

I denna blogg kommer det vara lite blandat material så som träningen med Maya, mina egna tankar och ide'er angående

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards