Alla inlägg den 12 maj 2013

Av Wictoria - 12 maj 2013 22:50

Ja ett kort inlägg då det inte finns så mycket Att säga ;)

I lördags så blev det inget stall men Jag hittade hästar iaf ;) Det blev i form av Riddarspelen i Ekenäs (Ekenäs Slott) som i år firade 21 års jubileum :) Var där med min kära sambo och två härliga vänner :) Verkligen jätte kul var det! :) Riddarna i år kom ända från England så hela spelet var på Engelska vilket var en kil detalj :) Grill och Mys blev det efter spelen :)
Bild 1-4

Idag söndag så var det stallet som gällde :) Först så tittade Jag lite på när Elin jobbade en pigg Ragazzo :) Efter det blev det hoppning för hela slanten :P Några tjejer i stallet började och det var Jag ju tvungen Att titta på ;) Fick en trevlig prat stund med fina Elin samtidigt :) Efter det så skulle Jag hjälpa Malin hoppa konvalj. Eller ja vara hinder ansvarig ;) haha. Det gick jätte bra för dem! Konvalj lyssnade jätte fint större delen av tiden och Jag tror Malin tyckte det var skönt. I slutet skötte hon sig kanon och de hoppade ett enstaka hinder på 80 cm. Det var länge sedan de var över den höjden så det var skönt Att se Att de vågade och Att det gick så bra :)

Fina Maya fick bara Mys och kel idag :) var fortfarande lite arg sen i fredags så Jag kände Att vi behövde få lite kvalitets tid tillsammans istället :) Jätte mysigt var det :)
Bild 5 <3

Imorgon hoppas Jag på att det blir cavaletti med Maya :)

Det var allt för nu :)

Tack och på återseende! :)

Presentation


Hej!

Detta är då min blogg om mig och min träning med mitt fd travar sto på 15 år. Jag själv är 21 och bor i Linköping med min sambo.

I denna blogg kommer det vara lite blandat material så som träningen med Maya, mina egna tankar och ide'er angående

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards