Alla inlägg den 17 maj 2013

Av Wictoria - 17 maj 2013 21:53

Bloggen krånglade för mig i onsdags då Jag försökte lägga upp några film klipp.. Jag tröttnade och struntade i det hela.. Det som hände i onsdags var Att Jag fick rida shotten, det blev hoppning. Det var riktigt kul och han skötte sig bra :) Jag har inte hoppat så mycket tidigare så det var kul Att få prova på! Vi hoppade enstaka hinder och ett "gymnastik hinder" och hoppade som mest 88cm. Rekord för min del men killen har hoppat högre än så med matte ;) Maya longerade Jag lite men hon var så okoncentrerad så det blev inte mycket :(

Kort om igår så var jag hos sunny men hade så ont i magen så matte fick rida iaf. Skulle ha haft lektion men så blev det inte :( jobbiga mage!!!!

Idag så var jag i stallet vid halv 2 ungefär. Hämtade Malin på skolan och så åkte vi gemensamt till stallet. Idag så skulle vi last träna lilla fröken Disa och även Maya fick prova på det. De var jätte duktiga allihopa! Malin fick börja med Disa och det var i början lite osäkert men Disa litar så fullt på Malin Att hon efter ett tag gick på och stod helt stilla i transporten! Duktig tjej!! <3 Sedan var det Maya och min tur. Det gick lite fortare...!!!!! Maya sprang in i transporten i princip och Jag fick försöka få henne lugn och Att ta det försiktigt istället. Är jätte stolt över båda hästarna idag!!!!

Det var kort om dagen. Imorgon ska Jag åter till stallet så vi får se vad Som händer då :)

Bild 1 Disa o Malin <3
Bild 2 & 3 Maya och jag <33

Tack och på återseende! :)

Presentation


Hej!

Detta är då min blogg om mig och min träning med mitt fd travar sto på 15 år. Jag själv är 21 och bor i Linköping med min sambo.

I denna blogg kommer det vara lite blandat material så som träningen med Maya, mina egna tankar och ide'er angående

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards