Alla inlägg den 12 juni 2013

Av Wictoria - 12 juni 2013 21:38

Ja idag var en riktigt bra dag i stallet =) Det var full fart med Malin och Natalie! Först ut var Natalie som skulle hoppa lite. Det gick jätte bra! Hon har en 3 åring på foder som hon passar jätte bra tillsammans med =) Ni kan följa henne på hennes blogg; http://livet-med-min-tre-aring.bloggplatsen.se/presentation/ =) 
 
Sedan var det min och Mayas tur =) Jag pratade igår med en vän och stall kompis om jag kunde rida trotts att hon bara har två skor och vi kom fram till att så länge hon inte markerade att hon fick ont så var det ingen fara. Jag skulle ju ta de lugnt =) Hon var bara så duktig min pärla!! Arbetsvillig som bara den ! <3 Allt flöt på kanon och nu börjar hon hitta en fin form =) Men än så orkar hon inte hålla den så länge :/ Men det tar sig =)
 
 
 
 
Blev lite blandat med bommar, trav och på slutet en galopp eller ja ett försök iaf ;)
 

På klippet ovan blev jag så glad eftersom hon lyssnade exemplariskt på mig! Det var några hästar i hagen som busade och som Maya började titta på men jag behövde bara ta lite extra i innertygeln så gick hon tillbaka ner igen! =D Duktiga tjejen!! <3
 
Lite trav med bommarna =) Det var länge sen som det gick såhär bra!! 
 
 
Och en avslutande galopp =) Minnet tog slut i telefonen därför blev det ett så abrupt slut :/ 


Det finns ganska mycket att jobba på men det tar sig =) Är så glad och nöjd över Maya idag <3 Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på.. det optimala hade varit en lugn ute ritt men inte med två skor!! Det får bli något annat :P
 
Malin då... Jo hon red dressyr barbacka på Konvalj =) Jag såg bara slutet eftersom jag gjorde i ordning Maya efter vårt pass. De var iaf jätte fina o duktiga!! Konvalj gick super fint =) 
 
Det var allt för idag =) 
 
Tack och på återseende! =)
 
 

Presentation


Hej!

Detta är då min blogg om mig och min träning med mitt fd travar sto på 15 år. Jag själv är 21 och bor i Linköping med min sambo.

I denna blogg kommer det vara lite blandat material så som träningen med Maya, mina egna tankar och ide'er angående

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards