Alla inlägg den 16 juni 2013

Av Wictoria - 16 juni 2013 18:31

Ja Jag lovade ju en uppdatering :) Tävlingen gick helt okey. Malin och Konvalj hoppade 2 rundor, 70 och 80 cm. Tyvärr blev det ett snörpligt stopp i båda klasserna men utöver det gick det jätte bra!! De var kanon duktiga! :) Är så roligt Att se dem utvecklas :)

Tillbaka i stallet hade vi stallmöte och sedan gick Malin oh Jag o fixade med bommarna, det känns som om vi aldrig blir klara men nu är det bara en bom kvar ;) Vi hämtade hästarna och började pyssla med dem och vad upptäcker Jag inte då på Maya.. En stor svullnad precis vid ganaschen (stavning??) :( Så Jag fick ringa till kära Elin och fråga vad Jag skulle göra.. Det slutade med Att det inte blev någon ridning och Att Maya och Disa får gå i lilla hagen i natt :/ Som tur är så hade hon ingen feber men såg lite hängig ut :( lilla hjärtat det räcker med skador/sjukdommar nu!!!!!!!! Det blev mycket mys i stallet innan vi släppte ut dem.

Imorgon så kommer hovslagaren kl 3 så då blir Maya iaf fin om hovarna igen! :) Mer uppdatering kommer imorgon. Är verkligen helt slut så Jag orkar inte gå in mer i detalj vad Som hänt idag.

Bilderna är på det svullna området..
Och en bild i hagen :) Där syns även såret..

Tack och på återseende! :)


 

Av Wictoria - 16 juni 2013 08:04

Ja nu sitter Jag och äter frukost innan Jag ska åka till stallet och hjälpa till på tävlingen :) Det var lite ironiskt Att hitta "My little pony" på tv så det håller mig sällskap ;)

Mer uppdatering kommer senare :)

Tack och på återseende! :)

Presentation


Hej!

Detta är då min blogg om mig och min träning med mitt fd travar sto på 15 år. Jag själv är 21 och bor i Linköping med min sambo.

I denna blogg kommer det vara lite blandat material så som träningen med Maya, mina egna tankar och ide'er angående

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards