Alla inlägg under juni 2013

Av Wictoria - 6 juni 2013 22:04

Sedan i söndags eftermiddag så det har inte blivit något stall alls sen i fredags =( I lördags så var jag och firade min sambos pappa som hade fest så vi var hos dem från fredag kväll till söndag eftermiddag. Riktigt trevligt var det =) Men det var en lång väntan innan jag fick komma hem igen och träffa min underbara sambo men också träffa maya!! Fick träffa henne idag och så glad jag var att få se henne igen =D Saknat mitt hjärta såå mycket!! Fick även träffa fina Malin som gjorde min dag mycket trevlig =) Det började med att hon och en tjej till i stallet hjälpte mig med våra nya hinderstöd. Vi skruvade upp skenor och bomhållare så nu är de nästan klara för användning =)

 

Ser inte helt fel ut =D    

Sen så gick vi och hämtade mitt hjärta i sommarhagen =D

 

Blev extra glad när hon kom och mötte oss <3 

Det blev lite mys och pyssel i stallet sedan fick hon gå ut i hagen igen. Kände att en mjukstart blir bra när jag varit borta så många dagar.. + att vi saknar en sko fram igen =(

 

Sen så har Maya återigen hittat en ny kille att terrorisera med brunst ;) Tror jag blir lite tokig men de var ju sååå söta när jag släppte in Maya igen =) Bjuder på några bilder så förstår ni säkrt ;)

 

 

Bamse puss innan jag ens hunnit undan <3 =D

 

Äter hellst precis bredvid varandra =)

  

        

Såhär lämnade jag turturduvorna i hagen =) Hann precis se ett planerat kärleksnyp från Lazer över Mayas mule innan jag gick iväg. Mitt hjärta smälte lite =) Härligt att de trivs så bra tillsammans, såå synd bara att han enbart är här över sommaren :'(  Men de får njuta av sin tid tillsammans =)

 

Imorgon hoppas jag kunna tömköra henne lite grann så vi kommer igång ingen. Sakta men säkert!! =)

 

Tack och på återseende! =)


Presentation


Hej!

Detta är då min blogg om mig och min träning med mitt fd travar sto på 15 år. Jag själv är 21 och bor i Linköping med min sambo.

I denna blogg kommer det vara lite blandat material så som träningen med Maya, mina egna tankar och ide'er angående

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards