Alla inlägg den 19 juli 2013

Av Wictoria - 19 juli 2013 23:51

Älskade fina flickan och Jag hoppade hela 50 cm ikväll <3 Hon var kanon duktig nästan hela passet. Hon blev lite trött i slutet så då blev vi lite osams men det löste sig :) Hon gjorde ett par fina språng Som kändes riktigt härliga :) Filmer kommer Som sagt när Jag sitter vid en dator igen :) Bild på mig och Maya i solnedgången <3

Just nu så sitter Jag hos Malin där Jag ska spendera natten :) Det blir nu lite natt kaffe och fika sen så ska Jag nog sova ;)

Tack för idag alla läsare! Mer blir det imorgon :)

Tack och på återseende! :)

Av Wictoria - 19 juli 2013 17:55

Vi ska nu inviga våra nya fin hinder :) Malin får börja och sedan är det min och Mayas tur :)

Vi är stolta över resultatet och Jag tycker de blev riktigt, riktigt fina! :)

Hur det gick med hoppningen får ni veta senare :)

På återseende! :)

Av Wictoria - 19 juli 2013 16:15

Malin och Jag eftersom vi redan nu körde igång och slipade och målade ytterligare 2 nya bommar... Men fint blir det :) Nu ska bara färgen torka så vi kan använda dom ;)

Det blev mys i hagen också med Disa :) Riktig flört gris är hon ;)

Mer kommer senare :)

På återseende! :)

Av Wictoria - 19 juli 2013 09:30

Ja igår så sa jag ju att det skulle komma mer uppdateringar om vad som hände under dagen. Bland annat när Malin fick rida Maya. Klockan sprang iväg och var helt plötsligt halv 9 på ett ögonblick.. Så det får bli en uppdatering idag istället =) 

 

Malin o Maya <3

  

Maya var kanon igår med Malin!! Malin fick rida Maya från start så det blev ordentligt för henne =) De värmde upp ett par varv och sen så fick de börja jobba lite =) Maya gick jätte fint i skritten och hon lyssnade väldigt bra på Malin =) Malin är en duktig ryttare också så hon tog Maya på ett bra sätt ;) Efter en stund så fick de trava lite. Jag stod med i mitten och Malin red på en volt runt mig. Det gick så bra så jag sa att hon skulle rida ut på fyrkantspåret vilket också gick jätte bra =) Efter ett tag så filmade jag lite och som ni hör så är det jag som pratar ;) Vägleder Malin lite och se så fint det gick!! =D 

 


 

Super duktiga tjejer!! <3 Ni gjorde ett riktigt bra jobb båda två =)

 

Innan Malin red så fixade vi med bommarna och planken igen.. Det känns som att det aldrig tar slut    men snart så =) Idag ska Malin och jag inviga de som är på bild nedan =) Jag hoppas bara hästarna lyfter på fötterna och hoppar ;)

 

En bild kommer sen så får ni se hur det ser ut =) Filmer kommer på lördag när jag kan sitta vid en dator igen :P

 

Det var de för tillfället =)

 

Tack och på återseende! =)


Presentation


Hej!

Detta är då min blogg om mig och min träning med mitt fd travar sto på 15 år. Jag själv är 21 och bor i Linköping med min sambo.

I denna blogg kommer det vara lite blandat material så som träningen med Maya, mina egna tankar och ide'er angående

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards