Alla inlägg den 28 juli 2013

Av Wictoria - 28 juli 2013 20:30

Blev dessa! Riktigt nöjd över benskydden! :) De blir kanon fina med de matchande schabraken Jag har i de färgerna :) De röda ska invigas på tisdag har Jag tänkt :) Bild på det kommer :P

Det blev också en snabb tur till hästarna för Att kolla hur de mådde. De mådde så bra de kunde i regnet :) Imorgon blir det fix i stallet inför tisdag och så ska Jag nog hitta på något lätt med Maya :) Vet inte vad än men det märks ;)

Tack för idag och på återseende imorgon! :)

Av Wictoria - 28 juli 2013 12:24

Var riktigt kul men ack så öm min plånbok är nu :( Bara häst artiklarna kostade 800kr men om Jag skulle köpt detta hemma hade det gått på över 1500 kr så ja e nöjd :) Lite annat smått o gott blev det med :)

I de stora hela en jätte härlig tur i Ullared! :) Men nu lär det dröja innan ja kommer hit igen :/

Underbar egentid med rara Malin <3

Bild på vad ja köpt kommer senare men såhär såg vår vagn ut när vi kom ut ur varuhuset ;)

Tack och på återseende! :)

Av Wictoria - 28 juli 2013 04:20

Japp nu drar vi mot ullared för en hel dags shopping :D

Tidig morgon men va gör de när Jag får tillbringa en dag men fina, söta, rara Malin <3

Vad Som investerats kommer senare ;)

På återseende! :)

Presentation


Hej!

Detta är då min blogg om mig och min träning med mitt fd travar sto på 15 år. Jag själv är 21 och bor i Linköping med min sambo.

I denna blogg kommer det vara lite blandat material så som träningen med Maya, mina egna tankar och ide'er angående

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards