Alla inlägg under september 2013

Av Wictoria - 27 september 2013 22:22

Bloggen kommer snart bli "back in business" :-) Idag blev det nämligen bestämt att Maya flyttar med mig till skolan :-) Har funderat i en vecka om jag skulle göra detta eller inte. Har fått mycket stöd av mina vänner på skolan som fått mig att iaf fråga om jag fick göra detta. Idag frågade jag min farbror (som äger Maya) om jag fick flytta henne till skolan. Han funderade knappt utan svarade nästan direkt "Ja det går bra". Jag fick fråga en gång till om det var säkert och då sa han bara att "det är ju bra om hon flyttar för då blir hon omhändertagen varje dag så det går bra. Lika bra som hon mår här när hon blev omhändertagen av dig lär hon må där borta så ta med henne du." Jag är så glad :-) Dock så vet jag inte än när hon kommer flyttas men jag har lite att styra med innan hon flyttas med mig. Lycklig är jag idag :-) Så snart kommer ni få läsa om våra fram och motgångar igen fast nu på en annan ort :-P

Bild 1 Maya i sin dotters grimma eftersom hon tappade sin egna i hagen <3
Bild 2 Mayas nya transportskydd :-)

Tack och på återseende snart, snart igen :-D

Presentation


Hej!

Detta är då min blogg om mig och min träning med mitt fd travar sto på 15 år. Jag själv är 21 och bor i Linköping med min sambo.

I denna blogg kommer det vara lite blandat material så som träningen med Maya, mina egna tankar och ide'er angående

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards