Alla inlägg den 2 december 2013

Av Wictoria - 2 december 2013 22:39

Men nu e det så mycket att uppdatera om så jag vet inte vad jag ska skriva om..! =( så jag tror jag tar nya tag och skriver från dagens utgångspunkt!

 

Det har både gått bra och dåligt och just nu så är läget lite annorlunda mot hur det såg ut i mitt senaste inlägg. Nu är läget som sådant att Maya har "vila" för hon är inte som vanligt i ridningen =( Mer stressad än vanligt och det släpper inte oavsett om det är avslappnande övningar vi gör. De senaste 2 gångerna jag ridit henne var på en lektion på inriktningstid och en på egen hand men då rusade hon bara och stressade iväg alldeles för mycket.. Stressad, ofokuserad, nervös och spänd och ointresserad av att göra annat än rusa. Detta är inte speciellt kul så Maya har fått lite vila och är under "utredning" på vad det kan vara som stör henne.. På söndag så hoppas jag Maya ska få träffa en Homopat (stavning) som kan ha lite svar på alla mina frågor om vad det e med henne! Jag hoppas det är något enkelt men det kan lika gärna vara något lite mer allvarligt. Vi får helt enkelt se! 

 

Ja så att så är det just nu.. Finns inte så mycket mer att säga =( Har tappat orken lite då det har varit ganska mycket ett par veckor nu men jag hoppas att det ska komma lite medvind snart!!! Det behövs verkligen nu.. :/ 

 

Nåja det vart ett trist inlägg idag men sådant e läget. Jag kommer nu framöver blogga när jag har ork och något vettigt att skriva om! Det blir nog mycket om hur det går med Mayas mystiska "sjuka".. 

 

 

Fin och kall morgon idag =)

 

Hoppningen den 14/11 =)

 

 

Tack och på återseende!! =)

Presentation


Hej!

Detta är då min blogg om mig och min träning med mitt fd travar sto på 15 år. Jag själv är 21 och bor i Linköping med min sambo.

I denna blogg kommer det vara lite blandat material så som träningen med Maya, mina egna tankar och ide'er angående

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards