Alla inlägg den 23 augusti 2014

Av Wictoria - 23 augusti 2014 22:37

I måndags började jag min praktik här i Linköping och jag trivs så jävla bra för att säga det rakt ut!! =) Det har redan gått en vecka och jag har bara två kvar men kommer göra det absolut mesta av de sista veckorna! Det har varit en stor omställning från att ligga på soffan större delen av dagen till att ta hand om mockning och mat till 13 hästar varje dag. Jag kan bara säga att trött i musklerna har fått en lite annorlunda mening för mig! Men ÅH så bra jag mår!! =D Jag trivs med dagarna och de går fort och jag KAN SOMNA på kvällarna!!! =D =D Senast jag kunde göra det var nog övergången mellan studierna i Färgelanda och hemkomsten. Då sov jag gott =)

Tyvärr så är det så att jag inte har hunnit åka till Maya så mkt som jag har velat =( Har inte varit hos henne sedan i tisdags ='( Men Malin har haft ett litet öga på henne och hon har sagt att Maya mår bra =) Så tyvärr har jag inte något speciellt att berätta om Maya nu heller då vi inte har tränat =( Mår skit över att hon är så långt bort och jag vill mer än gärna ha henne här i linköping så jag hinner med henne!!!! Nu är snart vintern här och hur kommer det då gå med träningen?? Känns som att jag precis kommer hinna få igång henne innan det är dags för isiga vägar och en igen snöad paddock utan möjligheter till träning.. Vet varken ut eller in men vet precis vad jag vill ska ske iaf!! Det kan endast hända när jag får jobb igen. Så jag håller tummarna för att jag kan få ett jobb snart! Det behövs på fler punkter än enbart situationen med Maya så ja.. Arbete och inkomst behövs och det vet ju alla! I ALLA FALL.......... Så hoppas jag på en förändring SNART!

 

Nog tjat om det.. Tycker jag bara tjatar nuförtiden =(

Imorgon ska jag ÄNTLIGEN åka till Maya =D Eftersom hon bara gått i hagen sedan i tisdags så får de bli lite lugnt kanske en prommenad =) Det åtrestå att se =)

 

 

Mer blir det snart igen =)
Tack och på återseende! =)

Presentation


Hej!

Detta är då min blogg om mig och min träning med mitt fd travar sto på 15 år. Jag själv är 21 och bor i Linköping med min sambo.

I denna blogg kommer det vara lite blandat material så som träningen med Maya, mina egna tankar och ide'er angående

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards