Alla inlägg den 6 oktober 2014

Av Wictoria - 6 oktober 2014 09:57

Och jag har inte drivet att hålla igång denna blogg. Det finns inte mkt att skriva om längre tycker jag.. Vi har iaf varit igång ca 2 veckor men över helgen har det inte blivit något då maya skadat höger bak i all sin iver i hagen. Idag hoppas jag att ja kan gå en promenad med henne och sätta igång igen. Just nu står jag helt utan sadel då hon lagt på sig både sommarmage och muskler så sadlarna är för tajta i bommen. I och med det kan jag inte rida som jag vill så det är lite krångligt med all träning just nu. Hon går att rida barbacka om jag har schabrak och fårskinnspadd men istället för att trava vill hon tölta vilket jag har svårt att få bot på.. Hon är jätte duktig och rusar inte in i "traven" men att hon töltar gör det inte bättre.. Jag får henne inte att gå fram ordentligt så att hon övergår till trav :/ så det gör det lite jobbigt när jag inte är så stadig i min sits om hon skulle rusa. Så jag har dragit mig för att rida. Ja det va de.. Hoppas jag kan hitta en sadel snart då vi båda trivs bäst med att vara igång! Bjuder på några bilder från den senaste tiden.

Tack och på återseende!

Presentation


Hej!

Detta är då min blogg om mig och min träning med mitt fd travar sto på 15 år. Jag själv är 21 och bor i Linköping med min sambo.

I denna blogg kommer det vara lite blandat material så som träningen med Maya, mina egna tankar och ide'er angående

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards