Direktlänk till inlägg 30 oktober 2014

Bloggen ligger nere MEN....

Av Wictoria - 30 oktober 2014 20:55

Jag fick bara ett sug att få skriva!! Sitter på mitt nya arbete och det är så lugnt och tyst att detta är ett bra sätt att hålla mig allert sista tiden! Ja jag har fått jobb!!! Känns helt otroligt bra! En tim anställning inom äldreomsorgen :) Jätte givande arbete men mycket mer krävande än jag först trott! ;) Sitter iaf och tänker och funderar och snurrar runt å ja en massa... För det första så tänker jag mycket på mayas och min krasch för 19 veckor sedan (19 veckor!!!!!!) Det är snart 5 månader!!! (Bild 1) Minns det otroligt maffiga blåmärke jag fick och smärtan i den skadade axeln.. Men det jag minns mest är vilket bakslag det blev för oss :( Det och alla följande små skador :( Jag är så ledsen att vi inte kommit längre :'( Känns som allt arbete är ogjort.. :'( Är besviken på mig själv över allt!! :''( Jag sitter ofta och tittar på min instagram och ser alla våra framgångar vi hade.. Galoppen dom blev bättre och bättre. Traven som sakta men säkert blev stadigare och stabilare. Ja allt. Jag vill ha tillbaka tiden för 5 månader sen innan allt skit drog igång!!! Jag önskar så att vi kan komma igång innan det är dags för Maya att få bli skogsmulle!! Hon är ju inte ung längre tyvärr... Tjat tjat... Jag gör inget annat än det längre. :( Behövde få skriva av mig! Jag skulle inte tro att jag kommer igång än med bloggen utan den ligger nog still ett tag till! Ville som sagt bara få ur mig lite gnäll!

Tack och på återseende! =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wictoria - 25 februari 2019 20:41

Våran resa är slut.. Mayas och min. Vi har tagit våra sista andetag ihop. Jag kunde inte göra mer och det sliter mig isär fullständigt. Min älskad, finaste Mayanero. Jag saknar dig!!    27 september 2018 var dagen du drog ditt sista andetag. Mitt b...

Av Wictoria - 17 april 2018 08:16

Hej på er! Då är jag här igen.. ? Mycket som hänt sen sist såklart.. Senaste inlägget va en uppdatering om vad som hänt men denna gång tänker jag faktiskt inte försöka göra det för jag kommer inte ihåg allt.. Mitt liv de senaste åren har varit minst...

Av Wictoria - 26 november 2017 21:43

Men det är väldigt spontant och det var ju väldigt länge sen jag var här inne.. Var tom osäker på om bloggen fanns kvar..  Så.. Vad har hänt sen sist? Ojoj.. Hur ska jag komma ihåg allt..     Vi var på fölbedömning med Maya och Maytrix. Det g...

Av Wictoria - 27 maj 2016 23:48

Har tagit sin början <3 Den lille vildingen e född! Äntligen =D Väntan blev lång... Hela 350 dagar låg den lille i magen å gottade sig <3 Vissa vet redan och dessa vet även att detta inlägg är ett par dagar sent men det är troligen inte alla so...

Av Wictoria - 20 april 2016 00:56

Ja idag (eller nu när jag skriver detta så är det ju igår) så var jag hästvakt till Disa och Konvalj åt Malin då hon var i Göteborg med sin klass. Det blev som vanligt inte som jag tänkte mig men dagen blev väldigt skön ändå! Jag skulle fixa lite hem...

Presentation


Hej!

Detta är då min blogg om mig och min träning med mitt fd travar sto på 15 år. Jag själv är 21 och bor i Linköping med min sambo.

I denna blogg kommer det vara lite blandat material så som träningen med Maya, mina egna tankar och ide'er angående

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards