Alla inlägg den 24 december 2014

Av Wictoria - 24 december 2014 21:27

Ja nu sitter jag här på julaftonskvällen år 2014.. En riktigt härlig dag har det varit med mycket god mat och trevligt sällskap av familj, släkt och vänner =) Även en hel del juklappar har vi hunnit dela ut och öppnat =) Jag sitter bland annat och skriver från min helt egna lapptop :D Galet nöjd är jag med den! :D Det blev även en del andra roliga klappar så som filmer, presentkort och en fårskinnspadd till sadeln :D Ja det har jag inte skrivit än men jag har hittat en sadel till Maya, ÄNTLIGEN, så jag kan använda min sköna fårskinnspadd =) Dagen har som sagt varit bra och det mesta nuförtiden känns himla bra =) Det kan vara så att jag är på väg tillbaka hit igen =) Maya mår bra och trivs hemma. Vi börjar komma igång lite igen med ridningen så jag hoppas vi kan fortsätta med det bara underlaget i paddocken tillåter det! Minusgrader är inget bra ;)

 

Ville bara säga tack och hejhallå igen! =) Jag hoppas vi ses mer snart! =)

 

Tack och på återseende! =)

 

             

Presentation


Hej!

Detta är då min blogg om mig och min träning med mitt fd travar sto på 15 år. Jag själv är 21 och bor i Linköping med min sambo.

I denna blogg kommer det vara lite blandat material så som träningen med Maya, mina egna tankar och ide'er angående

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards