Alla inlägg den 6 januari 2015

Av Wictoria - 6 januari 2015 08:40

Sitter i stallet och har släppt ut hästarna. Stall sysslorna är klara och extra hö påsar och kraft är gjort så då är frågan vad jag kan hitta på ett tag till innan jag kan ta in maya från hagen.. Vill gärna låta henne hinna äta ordentligt av morgon höt då hag kompisarna är lite glupska ;)

Självklart finns det massor att göra i stallet och känner att dagens uppgift blir mina stackars träns och även longeringsgjord som jag inte smort på fruktansvärt länge! Finns lite pyssel där med andra ord! :)

Idag hade jag även tänkt tömköra maya och se hur hon verkar men är väldigt tveksam till hur banan ser ut.. Igår avstod jag från att göra något då banan är som cement och misstänker väl att den är lika hård även idag. Önsketänkare som jag är så hoppas jag den kan tina till lite så det iaf går att köra en kort stund ;) Annars får det bli en skogspromenad! :)

Tack och på återseende! =)

Presentation


Hej!

Detta är då min blogg om mig och min träning med mitt fd travar sto på 15 år. Jag själv är 21 och bor i Linköping med min sambo.

I denna blogg kommer det vara lite blandat material så som träningen med Maya, mina egna tankar och ide'er angående

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards