Alla inlägg den 24 januari 2015

Av Wictoria - 24 januari 2015 19:42

För Maya ska få flytta till Linköping :D Det jag har tjatat om så länge kommer bli verklighet!! Och det händer redan på fredag :D Jag lite löjligt glad men det ska bli sååå skönt att ha henne närmare å slippa köra den där långa  vägen varje dag! Nu kommer hon finnas max 15 min från mig! Tiden beror på om det e kö eller inte på väg till stallet =) När jag var och tittade på stallet tog det mig 12 minuter att åka dit. Förstå vilken skillnad! 12 min istället för 35-40 min! Detta kommer bli kanon!! :D

 

Stallet vi kommer till då. Ja det e ett stall med ca 30 boxar, massor med ridvägar, två ridbanor, ridhus, varmvatten i spolspiltan, uppvärmt fikarum, sadelkammare, tvättrum med tvättmaskin och extra förvaringsutrymme. I hyran ingår det på vardagar morgonfodring med utsläpp, insläpp med fodring samt strö och tillgång till ridhuset. Det är riktigt fint hela stället och stämningen var jätte härlig! Jag tror detta kommer bli riktigt bra =) 
Bilder kommer komma när jag har varit där och fixat boxen lite och så kommer det ju komma upp lite nya bilder när vi nu kan komma igång med träningen igen =D 

 

Nu ska jag vila en stund innan jag ska gå till jobbet för veckans andra natt pass. Arbetar 21:00-07:00 ;) Mer uppdatering kommer framöver =) 

 

Tack och på återseende! =)

 

 

Presentation


Hej!

Detta är då min blogg om mig och min träning med mitt fd travar sto på 15 år. Jag själv är 21 och bor i Linköping med min sambo.

I denna blogg kommer det vara lite blandat material så som träningen med Maya, mina egna tankar och ide'er angående

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards