Alla inlägg den 26 november 2017

Av Wictoria - 26 november 2017 21:43

Men det är väldigt spontant och det var ju väldigt länge sen jag var här inne.. Var tom osäker på om bloggen fanns kvar.. 

Så.. Vad har hänt sen sist? Ojoj.. Hur ska jag komma ihåg allt..


 

Vi var på fölbedömning med Maya och Maytrix. Det gick över förväntan vill jag minnas. Inga toppenpoäng men som vi trodde =) Domaren såg fram emot att se mer av Maytrix så jag är nöjd <3 Det roligaste var att Maya fick så fina lovord av henne! Min finaste stjärna <3 Mina finaste stjärnor <3 

 

Efter det blev det flytt till betet och kompisar för Maytrix. Det var spännande.. Han fick lekkamrater och Maya fick sällskap <3 Det blev super bra för dom. De är kvar där än då Maytrix behöver få ha sina jämngammla killar ett tag till. Maya fck lov att vara kvar där med så jag har dom på samma ställe. 

 

Maytrix blev under hösten -16 chippad och fick en trälig infektioin med hög feber, inflammation i halsen och två enorma varbölder :( Det var ingen rolig tid då det krävdes att jag åkte dit varje dag i närmare en månads tid.. Ovanpå det jobbade jag natt och trivdes inte riktigt eller snarare inte alls.. Jag vet inte för en sekund vad jag skulle gjort utan Malin!! Min älskade, finaste Malin.. Som hon kämpat med mig under den tiden Maytrix va dålig.. Du vackraste vän, jag är dig evigt tacksam!! <3 <3 Som tur var fick vi ordning på detta och han blev bra i haslsen. 

 

De går och har det bra just nu. Har tyvärr alldeles för svårt att ta mig ut själv nu då jag är hemma på mammaledigt med min vackraste skapelse Nova <3 Så Malin är återigen den fantastiska människa som hjälper mig komma ut till dom emellanåt <3 Tjejen som jag har dom sående hos ser ju till dom och jag har kontakt med henne så jag vet att de har det bra. Får se huruvida det kan bli lite lättare för mig att åka ut när dottern är lite större. Planen är att flytta in dom lite närmare linköping när möjligheten finns. Det blir när det blir, de har det bra där de är =)

 

Detta va lite ifrån mig.. Kortare än kortast sammanafattning men mäktar inte med mer just för stunden. Hade skriv behov så ja detta är vaddet blev av det.. Halvdant direkt från hjärnan det fingrarna behagar skriva.. haha .. fantastiskt.. Nåja. Thats life =)

 

Tack och på återseende! ;)

Presentation


Hej!

Detta är då min blogg om mig och min träning med mitt fd travar sto på 15 år. Jag själv är 21 och bor i Linköping med min sambo.

I denna blogg kommer det vara lite blandat material så som träningen med Maya, mina egna tankar och ide'er angående

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards