Alla inlägg den 13 januari 2013

Av Wictoria - 13 januari 2013 20:55

Hej igen! Som rubriken uttrycker så har det inte varit någon ordning på mig på hela veckan :( Den började ju såå bra med två fina pass måndag o tisdag men vad hände sen... Skärpning som gäller nu!! Det nya året har varit bra hittills men Jag har knappt gjort något av det Jag tänkt mig :( Varför är det så svårt för? Jaja, bara Att ta tag i det hela och börja jobba på igen! Det har som ni kanske förstår inte blivit någon träning för Maya sen i tisdags. Dåligt väder, Jag har varit gnällig och lite för rörigt runt omkring helt enkelt. :/ Inte så mycket Jag kan göra något åt nu det är bara Att bita ihop och köra vidare. I lördags hade Jag tänkt rida Maya lite och känna hur hon kändes men det tänkte inte hästarna.. De rev ner tråden mellan hagarna 2 gånger på ca 3 timmar... Fick stå och fixa det i en timme innan Jag kunde göra de vanliga sysslorna och sen skulle Jag iväg på kvällen så någon ridning blev det inte :( men en trevlig kväll fick Jag :)

Mina förhoppningar är Att Jag ska komma igång med både Maya och Disa lite bättre ganska snart så det kan bli lite ordning på finingarna :) Måste sätta mig ner och göra upp träningsplaner för dem och även för mig! Ska de träna ska Jag också göra det!

Det är väl allt just nu. Min tanke är Att Jag ska longera Disa imorgon och se vad hon tycker om det. Maya kanske Jag ska försöka hinna rida lite. Annars får det bli longering för henne med. Hmm.. får fundera lite på det :)

Maya på bild =) Mitt fina <3

Tack och på återseende

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!

Detta är då min blogg om mig och min träning med mitt fd travar sto på 15 år. Jag själv är 21 och bor i Linköping med min sambo.

I denna blogg kommer det vara lite blandat material så som träningen med Maya, mina egna tankar och ide'er angående

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards