Alla inlägg den 8 april 2013

Av Wictoria - 8 april 2013 10:41

Ja förra veckan blev det inte mycket uppdatering :( Vet inte vad som händer med mig men det måste bli ändring på detta!

 

Nåja ni fick ju veta hur det gick på löshoppningen iaf =) Är fortfarande stolt över henne <3 Jag har faktiskt varit ganska duktig med henne hela veckan =) På torsdagen så jobbade jag med hennes form och OJ vad fin hon blir när hon bjuder till =) Älskade lilla hjärtat <3

 

Jag o Maya <3

 

 

Sedan så fick Malin provrida Maya en stund =)

 


 

Duktiga <3 Tycker det gick jätte bra framför allt med tanke på att hon fick ha två ryttare på ryggen! Kanske inte alltid det bästa men hon skötte det jätte bra! =) Hon fick extra mycket kel och mat inne sen så hon såg nöjd ut =)

 

Fredagen bjöd på en otroligt härlig uteritt på närmare 2 timmar men Malin och Konvalj <3 Alla 4:a njöt men enligt Maya gick det lite långsamt men hon skötte sig kanon bra! Fick lite träning med bilar och rök vid ett ställe där det rök ur en skorsten. De var jätte duktiga! =) Fick dock inget kort på detta men skönt var det iaf =)

 

Lördagen var jag inte hemma så då fick hon vila =)

 

På söndagen tömkörde jag och Malin Maya =) Gick jätte bra! Men sen så är hon ju inkörd men för nybörjare som mig o Malin är det inte alltid så lätt ;) Maya skötte sig iaf super!

 

Jag och Maya

 


 

Malin fick också köra lite då jag tycker det är bra att få se hur hon rör sig med egna ögon och det gick så bra att jag la fram några bommar som hon fick gå över =) Duktig tjej Maya <3 och duktig tjej Malin <3 ;)

 


 

Det var det för idag men mer kommer snart igen =) Nu kör vi =)

 

Tack och på återseende! =)

Presentation


Hej!

Detta är då min blogg om mig och min träning med mitt fd travar sto på 15 år. Jag själv är 21 och bor i Linköping med min sambo.

I denna blogg kommer det vara lite blandat material så som träningen med Maya, mina egna tankar och ide'er angående

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards