Alla inlägg den 11 augusti 2014

Av Wictoria - 11 augusti 2014 22:03

Idag var det som rubriken lyder: mysdag med Anna =D Min älskade Anna det var så skönt att träffa henne igen!! <3 Det blev en massa prat och skratt under dagen å pizza hann vi också med =) Vi började med lite häng hemma hos mig och johan men tog oss sedan till stallet för att pyssla med Maya =) Det blev lite prat med andra tjejer i stallet och stämningen var god =) Alltid lika härligt att komma till stallet och känna hur all stress som fanns i kroppen lixom rinner av en =D  Lite så va det idag men det började redan när Anna klev innanför dörren här i Linköping!! Alla beskymmer försvinner eller läggs på is ;)

 

Stallet bestod bara av pyssel och mys =) Anna tog över min häst idag så jag stod bara där å mös =) Massa pussar på Maya =D Lyckan var att känna att hon inte alls var svullen i benet idag =D Så när jag är hemma från Sankt Anna på torsdag så hoppas jag vi kan komma igång igen med träningen =) Det är verkligen på tok för länge sedan som vi var igång nu... Men det ska det bli ändring på det snart =) Ja Sankt Anna.. Jag åker på semster med Johan och två till tis-tors så Malin och Sandra i stallet ska hålla ett öga på Maya under de dagarna :P Tur man har så snälla vänner som kollar hästen åt en så man kan åka iväg lite emellanåt =D <3 Så nu blir det iaf två dagar som jag inte kommer uppdatera er något om Maya :/ Kanske kan komma ett litet inlägg om hur jag har det på semestern ;)

 

Just det!! Jag har ju en liten rolig sak på gång också =D På måndag ska jag börja på en praktikplats på ett sätteri här i Linköping =D Det ska bli så himla roligt!! Äntligen få göra något på dagarna och inte bara sitta inne i lägenheten som en tok :P Ska vara där en månad så får jag se var det leder :P Hoppas kan jag ju på att det kan leda till jobb =) Mer om det kommer när det är igång ;)

 

Nu ska jag packa klart och njuta av lite jordgubbslikör =)

 

Tack och på återseende! =)

 

 

Presentation


Hej!

Detta är då min blogg om mig och min träning med mitt fd travar sto på 15 år. Jag själv är 21 och bor i Linköping med min sambo.

I denna blogg kommer det vara lite blandat material så som träningen med Maya, mina egna tankar och ide'er angående

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards