Alla inlägg den 31 januari 2015

Av Wictoria - 31 januari 2015 12:48

Var ganska lugn =) Vilket var jätte skönt! =) Till en början så var ingen av hästarna intresserade av varandra.. Maya tyckte hästarna i hagen bredvid var roligare att hälsa på.. Men efter kanske 30 min så tog Maya mod till sig och gick fram till hag kompisarna (som stod på andra sidan hagen) och det blev lite pipande och några höga framben från Maya men annars var det ganska lugnt =) De nosade på varandra och jagade runt Maya lite men det lugnade sig fort. De hästarna i hagen bredvid på denna sidan passade också på att hälsa på Maya =) Det hela gick bra och jag hoppas Maya blir insläppt i flocken inom några dagar =) Fick det på film men ni kommer hör mig och Julia prata lite i bakgrunden så stäng av ljudet om ni vill ;)

 

 

Jag ska åka en sväng till med Julia till stallet och se hur Maya har det och även passa på att ta in henne å mysa lite samt se över hennes ben och så. Jag hoppas att inget har inträffat sedan jag åkte därifrån men man vet ju aldrig. Lika bra att åka och kolla en extra gång så är man säker =) 

 

Tack och på återseende! =)

Presentation


Hej!

Detta är då min blogg om mig och min träning med mitt fd travar sto på 15 år. Jag själv är 21 och bor i Linköping med min sambo.

I denna blogg kommer det vara lite blandat material så som träningen med Maya, mina egna tankar och ide'er angående

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards