Alla inlägg den 4 mars 2013

Av Wictoria - 4 mars 2013 20:41

Idag så fick jag riktig vårkänsla när jag kom hem till mamma och pappa =) Jag missade nämligen precis några snödroppar med foten som tittat fram i vår solen =) Riktigt mysigt! Så nu hoppas jag det fortsätter med sol och värme, gärna lite mer värme med =) Dock så vill jag ju ha det fint i Åre vecka 12 och då vill jag inte ha plusgrader :/ Jobbig situation men det blir nog bra vilket som =) 

 

 

Vårblommor =)

 

Sen så var jag i stallet och hade det mysigt =) Jag hann tyvärr inte vara med när hovslagaren kom men en snäll stallvänn tog hand om henne åt mig <3 Jag är otroligt tacksam! Så nu är finingen ÄNTLIGEN fin om hovarna =D Det firades med en liten barbacka tur och hon skötte sig bara så underbart! Första tanken var att bara stanna i närheten av stallet då det ändå är ca 2 månader sedan jag red henne senast men hon bjöd så fint utan att vara speciellt het och var så följsam att hon fick bestämma och då blev det den lite längre vägen. Både hon och jag njöt i fulla drag! Det var för övrigt vår första tur utan sadel i det "fria"! Så det kunde inte ha blivit bättre. Solnedgången omslöt oss under vår stilla tur tillsammans. Jag kan inte säga annat än att det var magiskt!! Var länge sedan jag kunde njuta så och det känns så bra att kunna börja rida henne igen utan att oroa sig för hennes hovar! Älskade lilla häst <3 Imorgon får vi se vad som händer. Kanske lite tömkörning igen eller så blir det en till tur. Underbar dag detta! =)

 

Tack och på återseende! 

Presentation


Hej!

Detta är då min blogg om mig och min träning med mitt fd travar sto på 15 år. Jag själv är 21 och bor i Linköping med min sambo.

I denna blogg kommer det vara lite blandat material så som träningen med Maya, mina egna tankar och ide'er angående

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards