Alla inlägg den 8 mars 2013

Av Wictoria - 8 mars 2013 07:16

Ja igår så hände det grejer. Jag fick umgås med två av de finaste människor Jag känner Anna och min syster Alex. Vi började en sväng på stan med shopping och mat sedan blev det stallet :) Jag måste ge STORT beröm till Alex då hon igår gick in i mayas box och klappade henne. Hon har mycket stor respekt för hästar om man säger så och Att hon gick in till henne gjorde mig ganska förvånad och väldigt stolt! Bra gjort Alex :)

Efter alla sysslor tog vi oss en promenad med Maya och Disa. Disa var lite över allt och härjade men Anna skötte det bra och i slutet var Disa ganska lugn ändå :) Härligt Anna! Maya var lite orolig men lugnade sig allt eftersom :) Det var en mysig tur men hästarna och underbaraste Alex och Anna <3 Tack snälla ni för en helt fantastisk dag! Det var på tok för länge sen!

I helgen blir det inte mycket stall :( idag jobbar Jag och lördag söndag är Jag i Stockholm. Eventuellt ska Jag jobba måndag-onsdag nästa vecka med så då blir det ännu mindre stall :( Jobbigt men pengar måste man ju ha :/

Tack och på återseende! :)

Presentation


Hej!

Detta är då min blogg om mig och min träning med mitt fd travar sto på 15 år. Jag själv är 21 och bor i Linköping med min sambo.

I denna blogg kommer det vara lite blandat material så som träningen med Maya, mina egna tankar och ide'er angående

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards