Alla inlägg den 10 maj 2013

Av Wictoria - 10 maj 2013 21:02

Ja idag blev det en ute ritt med fina Malin :) 3 timmar blev det allt som allt :) Det var jätte kul att få komma ut men Jag blev riktigt trött på Maya sååå många gånger om Att Jag nästan ville hoppa av och gå hem.. :( Hon blev rädd för inget och hon letade saker att bli rädd för! Stenar, buskar, träd, vatten, mina ben, sig själv ALLT!!!!!!!! :'( Som tur är hade Jag ju Malin med mig som står ut med oss när det blir så <3 Tack Malin! <3 Efter ett tag tröttnade Jag och började försöka jobba ner henne i form så hon fick tänka på annat och stundtals gick hon så fint så Jag blev glad men det var kortvarigt.. Får träna mer på många saker känner Jag! Vet inte om det var mycket energi i henne efter två dagars vila också :/ men så får hon inte bete sig, så är det bara! Droppen för mig var när vi kommit tillbaka till stallet... Vi träffade ett par stallkamrater som hade sin bil stående på gårdsplanen och den skulle ju Maya bli dödad av.. tyckte hon iaf.. så hon fick titta på den och då gick det bra men sen så stängde de en dörr och hon for iväg som skjuten ur en kanon! Hon blev dö rädd och skulle bara bort. Jag satt som tur var kvar men det var inte långt borta att jag ramlade av.. suck.. så det var ju bara Att gå tillbaka till bilen och låta henne titta på den igen. Blev så trött på henne!!! Jävla larv hon håller på med hela tiden :'(

Imorgon blir det inget stall för min del eftersom Jag och några vänner ska på riddarspel större delen av dagen. På söndag ska Jag kolla till hästarna på kvällen så Jag får se vad Jag hittar på. Efter idag har Jag ingen lust att rida.. kanske tömkör eller bara myser.. vi får se.

Tack och på återseende! :)

Presentation


Hej!

Detta är då min blogg om mig och min träning med mitt fd travar sto på 15 år. Jag själv är 21 och bor i Linköping med min sambo.

I denna blogg kommer det vara lite blandat material så som träningen med Maya, mina egna tankar och ide'er angående

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards