Alla inlägg den 13 maj 2013

Av Wictoria - 13 maj 2013 19:38

Idag blev det dubbla rid pass :)

Maya var först på tur. Så himla duktig och fin! Började med lite mjukgörande arbete och övergick till trav. Tanken var bommar och lite hoppning men det blev andra planer ;) Maya var bara klockren idag! Hade Elin med mig och hon sa det att hon aldrig sett Maya trava så lugnt och sansat tidigare och att det är stor skillnad sen hon såg oss senast :D Vilket måste innebära att Jag gjort lite rätt iaf :D Vi travade lite och fokuserade på att hitta en bra form och tempo i skritten samt traven. Det gick super! De gick så bra att vi provade galopp och det gick över förväntan :) Efter en prov omgång med lite konsultation så gick det! Hon tog galoppen även om det bara var 2-3 steg så fattade hon galoppen!! Åh Jag är så lycklig :) Hon bara bjuder till och försöker fina, fina Maya <3333 Det känns som Att detta kan bli riktigt bra :) Massor kärlek till mitt <3

Sedan var det en tur på shotten :) Han var också jätte duktig! :) Det är så kul Att rida honom eftersom Jag får en extra chans att öva mig på sittsen mm :) Blev mycket galopp o trav ;) Tack shotten :)

Imorgon blir det till Sunny, får se vad de blir av det :)

Mayas outfit idag på bild :) Tycker hon passar så bra i chock rosa ;) saknas bara ett par rosa senskydd fram så e det komplett :)

Tack och på återseende! :)

Presentation


Hej!

Detta är då min blogg om mig och min träning med mitt fd travar sto på 15 år. Jag själv är 21 och bor i Linköping med min sambo.

I denna blogg kommer det vara lite blandat material så som träningen med Maya, mina egna tankar och ide'er angående

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards