Alla inlägg den 29 maj 2013

Av Wictoria - 29 maj 2013 22:16

..Att en bild saknades så Jag gjorde en jämförelse. Hoppas detta blev bättre :)

På återseende :)

Av Wictoria - 29 maj 2013 21:19

Med fint sällskap utav Helena och Hot Shot :) Blev inte så långt men tillräckligt för Att de skulle få springa o sträcka ut sig lite :) Och så hann Jag ett par gånger bli lite osams med Maya men i helhet skötte hon sig jätte bra! :) Duktig o fin Maya :) Jag var även duktig och försökte rengöra Mayas läder grimma Som Jag hittade för ett tag sedan där hennes namn även står :) det gick faktiskt bra och tvålen var jätte bra och den luktade gott!! Det enda Som var tråkigt var Att en ring på Grimman vittrat sönder så Jag kan inte använda den Som Jag tänkte.. det blev en dyr tvål... Men Jag ska fråga en skomakare om det kanske går Att byta.. får se vad de säger ;)

Imorgon ska hon få sista vaccination sprutan vilket innebär Att hon är fullt vaccinerad vilket känns jätte skönt! :) Då behöver Jag inte tänka på det. :)

Det var kort om dagen får bli mer imorgon :)
Bild 1: tvålen
Bild 2: före rengöring
Bild 3: efter rengöring
Bild 4: Maya <3
Tack och på återseende! :)

Av Wictoria - 29 maj 2013 11:31

..Träffade Jag Maya för första gången! Idag för 2 år sedan tog Jag min första bild på henne. En tilltrasslad liten tjej Som skulle komma Att bli mitt allt! Fina Maya <3 Tänk Att det redan har gått 2 år! Helt sjukt.. Nu kan Jag inte tänka mig ett liv utan denna underbara häst. Egentligen är Jag väl lite för sentimental men sån är Jag. Fina älskade Mayanero!

Just nu ska Jag en snabb sväng på stan och sedan ska Jag åka till henne. Får se vad vädret tillåter men Jag misstänker Att Jag har en blöt och kall tjej ute i hagen just nu :( Hoppas kunna motionera henne! Mer uppdatering kommer senare.

Tack och på återseende! :)

Presentation


Hej!

Detta är då min blogg om mig och min träning med mitt fd travar sto på 15 år. Jag själv är 21 och bor i Linköping med min sambo.

I denna blogg kommer det vara lite blandat material så som träningen med Maya, mina egna tankar och ide'er angående

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards